PartyRadio Romania TRAFIC FREE - Traffic Exchange

Cauta pe acest blog

Postări populare

duminică, 5 decembrie 2010

INNA isi iubeste tara ...

A declarat artista ieri, de ziua nationala a Romaniei. Inna sustine ca Romania este tara ei se suflet.



"Imi place Romania pentru ca acolo este familia mea, pentru ca am fost crescuta cu valorile din Romania, pentru ca imi place sa merg la biserica si pentru ca face parte din caracterul meu. Iubesc Romania", a marturisit celebra Inna pentru Stirile ProTV.

Cantareata a tinut sa precizeze asta avand in vedere ca la inceputul carierei putini au fost cei care au crezut ca Inna este romanca, hit-ul "Hot" reusind sa sune ca piesele de afara.

"M-a ajutat foarte mult Dumnezeu, eu sunt chiar un exemplu ca exista pentru ca am ajuns pana aici si nu am avut o situatie financiara buna, asa incat sa-mi cumpar succesul. Eu zic ca a fost de la Dumnezeu, tot ce mi se intampla e de la Dumnezeu", a adaugat Inna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un Altfel De Blog :-)