PartyRadio Romania TRAFIC FREE - Traffic Exchange

Cauta pe acest blog

Postări populare

vineri, 10 decembrie 2010

Stefan Banica: "Anul acesta a fost cel mai plin an"


Miercuri, 8 decembrie, George Zafiu a continuat seria concertelor Europa FM Live din emisiunea "Europa Express" cu un super concert unplugged Stefan Banica. Spre incantarea fanilor din intreaga tara, artistul a cantat alaturi de cativa dintre colaboratorii lui timp de o ora, in direct, din studioul Europa FM.



Astfel, in luna cadourilor, toti cei care il indragesc pe Stefan Banica au primit in casele lor unele dintre cele mai frumoase piese din decursul timpului: "Poveste de mai" "Am s-o astept mereu", "Doar un Craciun cu tine", dar si piese de pe cel mai recent album, "Super-love" - "Nu trece zi", "Am s-o astept mereu", "Cantec pentru Violeta", "Doar un Craciun cu tine", "Ce frumoasa esti azi", "E bezna rau (in capul tau)" - au rasunat pe frecventele Europa FM.

George Zafiu a aflat de la invitatul lui ca anul acesta a fost unul special pentru el. "Cred ca a fost cel mai plin an al meu de pana acum din punct de vedere profesional. Am inceput repetitiile pentru piesa "Cui i-e frica deVirginia Woolf?", a fost Dansez pentru tine, am inregistrat discul, am inceput sa jucam piesa, am lansat discul, am facut turneul "Super-love", apoi am incheiat acest sezon al emisiunii Dansez pentru tine, iar acum suntem in toiul repetitiilor pentru spectacolele de Craciun", a explicat artistul.

Desi trebuie sa-si imparta timpul intre numeroase activitati, Stefan Banica a marturisit ca nu ar renunta niciodata la teatru. "Pentru mine teatrul este o placere. Daca nu joc, sunt un om mort. Eu la baza sunt actor, iar actoria iti permite sa le faci si pe toate celelalte. In anii '90, oamenii nu intelegeau daca sunt actor, de ce vreau sa fiu si cantaret? In industria showbiz-ului de afara sunt multi actori care au facut si din cantat o meserie. Important este sa ai ce sa exprimi si ca poti face asta pe mai multe planuri si, cu timpul, au mers si altii pe acelasi drum cu mine, colegi-actori care au si ei trupele lor, de exemplu Tudor Chirila si Ovidiu Niculescu.", a declarat vedeta.

"Concertul unplugged Stefan Banica a incheiat seria Europa FM Live din acest an, iar pentru anul 2011, va promitem ca veti auzi la Europa FM si alti mari artisti romani care vor canta live pentru dumneavoastra", a incheiat George Zafiu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un Altfel De Blog :-)